måndag 18 april 2011

The one with the recap

Så nu har det gått ett par dagar sen det senaste inlägget. Det kan bero på att jag skriver uppsatser varje gång, men jag kan inte hjälpa det. När man kommer igång med att skriva så är det så kul!

Idag var vi alla tre i min lyckliga lilla familj ute och gick en skön vårpromenad. Det var underbart väder i Eskilstuna idag kan jag tala om. Helgen blev förgylld med ett stockholmsbesök till svärkusin Ebbas födelsedagsfirande. En mycket trevlig tillställning med insane god tårta. Om inte nån visste det så gillar jag mat och tårta mm.

Jag har förövrigt snackat med morbror idag och planerat inför att fixa till "Landet". Elen ska ju fungera om Kim, jag och Liv ska kunna tillbringa sommaren däruppe =). Så det ser vi fram emot efter påsk.

Träning:
   Fredag - löpning 5 km
   Lördag - Sparring - Gick en rond med Claes (tävlingsansvarig) som la på lite mer tempo och tyngd så jag fick känna mig  levande. Hur skönt som helst förutom uppercutten som satte sig djupt in i högerdelen på min underkäke. Den är dock helt återställd nu.
   Söndag - Stack till "vilstabacken". Efter en löprunda på 1 km som uppvärmning så började träning som såg ut som följande.

  *Jag sprang uppför
  * Jag gick nedför
  * Jag sprang uppför
  * Sen tror man att jag skulle gå nedför men när jag kom upp till toppen slutar mina ben att fungera och jag blir tvungen att ligga på toppen, skåda ut över Eskilstuna, och vänta på att de ska börja fungera igen. Efter 5-10 min kunde jag sakta ta mig nedför.

Nu är det måndag och jag har veckans vilodag så jag kan anstränga mig fullt ut imorgon tisdag. Nu ska jag stå lite med min dotter, och det kan man också kalla träning.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar